Renders® visualization 3D

Skuteczność wizualizacji 3D w przetargach. Jak można zwiększyć szansę na wygraną?

Mamy tylko 8 sekund, aby przykuć uwagę klienta. Na Facebooku stanowi to jeszcze większe wyzwanie – tu liczą się nawet 2 sekundy – wynika z badań National Centre for Biotechnology Information. Tak naprawdę nie ważne, gdzie chcemy to zrobić – na portalach, forach czy podczas spotkania biznesowego. Warto postawić na coś, co wywoła u odbiorcy emocje i utrzyma jego uwagę niczym pierwsze kroki Neila Armstrong na Księżycu. Jednym z rozwiązań jest użycie 3D.

Zaskocz swojego partnera biznesowego

Najbardziej efektowną metodą prezentacji produktu, jego wnętrza i mechanizmu działania jest animacja 3D. Pozwala ona skutecznie oddziaływać na zmysły przyszłego partnera biznesowego. Wszystko to za sprawą modeli 3D, które odzwierciedlają projekty w realistyczny sposób, pozwalając doskonale zaprezentować każdy pomysł. Dają możliwość przyjrzenia się zarówno całości, jak i detalom produktu w znakomitej jakości.

Zaletą wykorzystywania wizualizacji 3D w prezentacjach biznesowych jest to, że odbiorca nie musi się skupiać na wyobrażaniu sobie danego przedmiotu. Stawiając na tę metodę zyskujemy również ogromną przewagę nad tymi, którzy korzystają z sesji lub projektowania w płaskiej formie. Dzięki usłudze outsourcingowej 3D – nawet jeżeli w danej firmie nie ma grafika – można pokazać efekt końcowy działania/projektu jeszcze przed rozpoczęciem jego realizacji. Należy przyznać – to bardzo korzystne rozwiązanie. Przyszły klient lub inwestor tak naprawdę nie musi podejmować decyzji bazującej na swoim wyobrażeniu finalnego produktu. W momencie, gdy zaprezentujemy projekt za pomocą fotorealistycznej wizualizacji 3D, łatwiej mu ocenić naszą ofertę.

Oddziaływanie na odbiorcę poprzez technologię 3D jest nieporównywalnie większe niż pokazywanie zwykłych projektów, rysunków i obliczeń. Jest więc przydatne w branży budowlanej, wnętrzarskiej, FMCG, ale i w marketingu.

Prezentacje 3D? To jest to!

Epoka nudnych prezentacji multimedialnych dobiegła końca. Biznesowe prezentacje wykorzystujące 3D to coś więcej niż obraz. To opowiedziana historia projektu. Dzięki realizmowi, który jest nieodłącznym elementem projektów 3D nasze wstąpienie na przetargu zdecydowanie się wyróżni. Pomysły na np. reklamę nie będą kolejną propozycją, będą wizją do zrealizowania – bo przecież efekt finalny jest widoczny „już i teraz”. Dzięki korzystaniu z wizualizacji 3D w przetargach zyskujemy przewagę nad innymi firmami. Co więcej, zaskakujemy odbiorców nowoczesną formą oraz profesjonalnym podejściem do briefu.

Do niedawna technologia 3D kojarzyła nam się tylko z grami i filmami. Jednak ten czas, w którym ta technologia służyła tylko wielkim projektom dawno minął. Teraz – dzięki outsourcingu 3D – każdy może skorzystać z nowoczesnych metod prezentacji. Coraz częściej po wizualizacje 3D sięgają również różne gałęzie biznesu. Jest to bardzo istotne, gdyż niemal każdy klient kupuje oczami.

Brak komentarzy

Zostaw komentarz