Renders® Przewaga 3D

Przewagi 3D nad fotografią.

Fotografami Mercedesa są… graficy 3D. To się dzieje naprawdę – animacje 3D zaczynają odgrywać pierwszoplanową rolę na scenie prezentacji ofertowej produktów. Dlaczego? To proste. Tworzenie modeli 3D jest szybsze, tańsze, a w razie potrzeby można w nich łatwo edytować obiekty lub oświetlenie.

Animacje 3D wygrywają obecnie ceną i czasem potrzebnym na przygotowanie oferty i promocji. Zorganizowanie sesji zdjęciowej to duże przedsięwzięcie. Wymaga ono wygospodarowania wygodnych przestrzeni, a także dodatkowego sprzętu. Podczas sesji testowanie ustawień lamp, blend i innych gadżetów zajmuje mnóstwo czasu. W programie 3D jest to kwestia kilku kliknięć. Poza tym, przygotowaną w taki sposób prezentację przedmiotu można użyć w kolejnych działaniach, np. podczas nowej kampanii reklamowej lub zmiany aranżacji naszej strony internetowej lub katalogu.

3D umożliwia zaprezentowanie produktu z każdej możliwej perspektywy. Z modeli 3D korzystają nie tylko sklepy i marki motoryzacyjne. Coraz chętniej sięgają po to rozwiązanie także sieci meblarskie, architekci i dekoratorzy wnętrz.

Jedną z największych obaw firm przy wyborze między fotografią a wizualizacją 3D jest odpowiedź na pytanie, która z form pozwoli bardziej realistycznie przedstawić produkt. We wczesnych etapach, gdy 3D było wciąż nowością, realizm nie był na wysokim poziomie. Jednak dziś prawie niemożliwe jest zauważenie różnicy między prawdziwym zdjęciem, a wysokiej jakości modelem 3D..

Renders® Przewaga 3D
Renders® Przewaga 3D

Może się wydawać, że taka oferta jest droga, a to nieprawda. Outsourcing 3D jest opłacalny i efektywny. Korzystając z firmy, która zajmuje się outsorcingiem 3D można liczyć na:

  • Aranżacje własnego produktu w dowolnej scenografii, które zdecydowanie przydadzą się do wszelkiego rodzaju promocji, do materiałów reklamowych czy kampanii marketingowych.
  • Packshoty. Niby nic, a jednak. Wizualizacje produktowe na jednolitym tle to idealne rozwiązanie do wykorzystywania w działaniach promocyjnych, np. w newsletterach, gazetkach.
  • Wizualizacje 360 stopni. Fotografia produktów 360 stopni przy użyciu technologii 3D to najnowszy trend w sklepach internetowych. Według badania Adobe „What Shoppers Want Study ” 91% kupujących online uważa, że fotografia 360 stopni jest koniecznością. Śmiało można ją zastąpić modelem 3D, który jeszcze lepiej odpowie na oczekiwania konsumentów.

Co więcej, za sprawą 3D można wyeksponować najlepsze cechy danego produktu. Jest to odpowiedź na najbardziej nurtujące pytanie – po co komu wizualizacje 3D. Należy podkreślić jeszcze pewną wyższość 3D nad fotografią — możliwość wykreowania przedmiotów, których nie mamy lub których transport na plan zdjęciowy mógłby stanowić spore wyzwanie.

Nie możemy również zapomnieć o tym, że może być to opcja dla zwizualizowania naszego własnego małego M. Oglądając porozrzucane płytki w sklepie ciężko jest sobie wyobrazić, jak będą się prezentować na całej ścianie. Coraz częściej rozumieją to producenci i umożliwiają swoim klientom skorzystanie z takiej możliwości – właśnie dzięki technologii 3D. Ponadto dane jasno wskazują na to, że sektor usług meblarskich w sieci będzie się rozwijał, a producenci z pewnością będą poszukiwać coraz bardziej efektywnych rozwiązań.

1 Komentarz
  • JamesReaws
    Umieszczono o 22:55h, 26 kwietnia Odpowiedz

    Passion the website– really individual friendly and whole lots to see!

Zostaw komentarz